sobota, 14 września 2013

BEDROOM // BITWA O DOM 2 // NIESPODZIANKA DLA JURORA // DOMEK DLA LALEK


1. ŁÓŻKO 
  • POTRZEBNE: karton, biała farba/spray, nożyczki
  • wycinamy elementy łóżka z kartonu, czyli 2x dłuższy bok łóżka (prostokąt ), krótki bok łóżka (prostokąt ), wezgłowie (np. w kształcie chmurki o podstawie )
  • każdy prostokąt nacinamy tak, by połączyć wszystkie elementy (w odległości cm równolegle do krótszego boku)
  • malujemy
  • łączymy wszystko w jedną całość i GOTOWE.!


2. MATERAC
  • POTRZEBNE: koszulka A4 na dokumenty, wypełniacz (np. wata, poliestrowy wypełniacz do poduszki itp.), taśma klejąca, nożyczki
  • od koszulki na dokumenty odcinamy brzeg przeznaczony do wpięcia do segregatora
  • wypełniamy koszulkę naszym wypełniaczem
  • zaklejamy wejście taśmą klejącą, pamiętając, że musimy zostawić ok. 1-2mm przestrzeń, by powietrze mogło się wydostawać ze środka, wszystko po to, by materacyk był miękki
  • umieszczamy materacyk w łóżku i GOTOWE.!




3. PÓŁKA NA KSIĄŻKI
  • POTRZEBNE: karton, biała farba/spray, nożyczki
  • wycinamy potrzebne elementy z kartonu, czyli 2x kontur owieczki z boku, kontur głowy, 3x kontury okrągłych chmurek różnego rozmiaru, 3x małe prostokąciki do rozdzielenia "chmurek" (nie podam wymiarów, bo to i tak się nie uda, ja to robiłam i wiem, że ciężko z grubego kartonu wyciąć jest wcześniej wymyślony i z wymiarowany kształt, polecam robić to na wyczucie)
  • nacinamy elementy tak, by wszystko połączyć :)
  • malujemy
  • składamy i GOTOWE.!



4. KSIĄŻKI/GAZETY DLA LALEK
  • POTRZEBNE: stare gazety, zszywacz, nożyczki
  • wycinamy ze starych gazet obrazek przedstawiający okładkę gazety/książki
  • wycinamy kartki gazety/książki
  • zszywamy to w jedną całość w miejscu gdzie ma być grzbiet książki i GOTOWE.!

5. TAPETA // MEBLE // OBRAZEK
  • POTRZEBNE: zdjęcie przedstawiające pożądany obiekt, drukarka, klej, nożyczki, kartka, kredki, taśma
  • TAPETĘ dziecko może wykonać samodzielnie rysując coś na kartce, ale też możemy wydrukować upatrzony wzór, wyciąć i przykleić do ściany za pomocą taśmy washi / zwykłej / dwustronnej
  • MEBLE - ja na Pinterest.com znalazłam pasującą szafkę, wydrukowałam ją, wycięłam i przykleiłam, natomiast lampka "360°" to must have 2013 projektu Bongo Design, którą także wydrukowałam, wycięłam i przykleiłam
  • NARZUTA NA ŁÓŻKO to zwykły kawałek materiału
  • OBRAZEK to wydrukowane zdjęcie plakatu, który sama wykonałam i wisi on także w naszym pokoju na łóżeczkiem Nadii
  • GOTOWE.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09 10