środa, 18 września 2013

BEDROOM // SCANDINAVIAN // GEOMETEIC // MAN // SUSANNE VENTO

Stylizacje Susanne Vento (stylish & interior designer) zawsze powodują, że zatrzymam się na chwilę, ona po prostu ma podobne wyczucie stylu jak ja, a raczej ja jak ona :) W jednym z wywiadów na pytanie na temat swojego stylu odpowiedziała tak jak ja bym odpowiedziała... "...chciałabym połączyć nowe i stare, klasyki z rzeczami self made. W mojej opinii wnętrze wymaga warstwy wykonanej z kolorów, materiałów i stylów..." Do tego dodałabym (aktualnie) biel, kolor i geometrie. Poniższe zdjęcie chwyciło mnie za serce dzięki tym trzem cechą i uwaga... spodniom rzuconym na podłogę kontrastującym z idealnie poukładanymi akcesoriami na stoliku, w tej kwestii widocznie nie ma różnic kulturowych... Cały wywiad TU. Z Susanne na pewno się jeszcze spotkamy na moim blogu.


fot. Kristiina Kurronen for Scandinavian Deco

1 komentarz:

  1. Wygląda to na prawdę bardzo ciekawie i warte jest zastosowania u siebie w domu!

    OdpowiedzUsuń

09 10