poniedziałek, 28 października 2013

SALON // DINING // LAMP // TRUMPET // CLARK // SUSPENSION // DELIGHTFULL

Tru tu tu tu - jestem z powrotem! Strasznie dziwna była ta 3 dniowa przerwa, słownie: trzydniowy, siedemdziesięcio dwu godzinny brak inspiracji na blogu... Jednak możecie być pewni, że w tym czasie funkcjonowałam na pełnych obrotach - podjęłam nową pracę, która pochłania mnóstwo mojej energii, do tego studia i moja mała N. która zadbała o to żebym się nie nudziła po powrocie do domu... Tak, to były bardzo intensywne dni. Miałam okazję wysłuchać nowej kompilacji gardłowych brzmień, oglądać nocne fajerwerki pod dachem własnego domu, a zaraz po nich, niczym w ciepłą letnią noc, pluskać się w wodzie bardzo późną porą... Eh, chorujące dziecko to największe zło świata. Ale wróćmy do tego co przyjemne, bo zdaje się, że sytuacja jest już opanowana.

To co widzicie poniżej to nie jest ekstrawagancka jadalnia jakiegoś jazzmana, ale produkt dostępny w wolnej sprzedaży. Portugalski producent unikalnych opraw oświetleniowych, Delightfull, jest "autorem" naprawdę niesamowitej kolekcji SUSPENSION, która rozbrzmiewa światłem, dosłownie i w przenośni.


fot. www.delightfull.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09 10